skita på mig

Godmorgon! har haft min andra hemska natt här på gotland. Denna bestod igår kväll att åsk oväder.. Har aldrig varit med om något hemskar i mitt 15åriga liv. Så hemskt var det. Först när vi märkte att ett kom straxt till oss så stängde vi av allt och satte oss och spelade kort i mörkret, pappas kompis skulle gå hem i ovädret också med hund. Medans dom var iväg inbillade jag och mamma oss att våran kompis hund stod utanför våran dörr och ylade medans vi såg blixtar och hörde buller. Men tillslut vid 10 gav vi oss och slänge oss i säng. Låg vaken och räkande efter varje stor och mäktig blixt och lyssnade. Redan vid 9 tiden så var det lugnt och vid 10 så var det helvete, så fort det kan gå. usch vad jag höll på att ta livet av mig helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0