guldig medalj



Har fått kretik att jag inte bloggat så bästa att göra det då. Hade gärna velat ha en till helg dag, verkligen! Har inte alls fått hunnit med det jag velat men endå så har jag haft kul. Igår var vi på middag hos mammas kolega och hade det mysigt. Åkte hem vid 23 tiden för att somna tidigt. Upp och samlas i stallet 7.15 Åkte iväg till täbys nya stora anläggning, wow säger jag bara! Men så duktiga tjejer vi var så tog vi hem segern och slog täbys ryttare. Även så fick jag med mig en guldmedlaj som visar jag jag var den bästa med tid och runda. 
 
Kom väl hem vid 14.00 och tog en lååång powernap i soffan, hela 2 och halvtimme. Hade inget bättre för mig lixom.. Har kollat solsidan med familj och bara chilolat lite. Hade velat gjort annat som städa och åka ner och solat en stund. Får hoppas att jag hinner det i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0