dansat

Hej bloggen! Börjar alltid mina inlägg så..  Vet inte vad jag säga säga men skolan gick väl okej, rullade väl på och fick mig en vilostund på rasten mellan so och svenska, annars har jag jobbat på. På profilen så dansade vi, fick till det på slutet med våran dans. Niornas show kommer bli bäst på årtal.

Igår fick jag inget gjort som stod på min lista, men ska ta tummen ur röven ikväll och leta efter mina ringar, alla är borta!! Leta efter några tröjor jag saknar. Ta en sovpaus, ta bort gammalt nagellack, det måste boooort! Och sen får vi se vad resten bjuder på!


Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: ja jag gör om de i camera raw :). Om du har adobe bridge kan du se dem innan du öppnar de i ps! :).

2011-01-26 @ 17:46:46
URL: http://byellen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0