dålig uppdatering

Hej jag vet min uppdatering suger för tillfället. Bloggen har blivit som en kvällsblogg och jag har annat för mig. Men nu kommer jag mer in i rutin när skolan börjar och det blir nog bättre. Upp tidigt imorgon så ska slänga mig i säng snart. Mitt nya liv börjar snart, ska fixa gymkort, sköta skolan, umgås med rätt personer och lära mig av mina misstag. idag så fick jag mig en och annat att tänka på saker vilket var både skönt och jobbigt.

Har även börjat bli sjuk, har redan börjat slängt i mig hosmedicin och knarkar mjuka sarvetter. Vill verkligen inte. Sen har jag inga kläder, JO jeans men inga tröjor alls. Fan asså, får väl ta nya tröjan eller slänga på mig min snygga kisströja som jag köpte i thai!


[meningen är att det ska finnas en bild på min snygga t-shirt men blogg.se cpar sig]

Kommentarer
Postat av: Ann

superfin header :)

2011-01-11 @ 14:50:49
URL: http://annfurback.blogg.se/
Postat av: joss

Fanny BRA du är, börja gymma med mig och lina nere i folkets hus! :D

2011-01-11 @ 15:24:38
URL: http://tjussefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0