castle walls

heyheyhey! Hoppade in i duschen imorse och gick till skolan fräsh och otroligt seg jag ville bara dö efter lunch. Åkte till stallet efter skolan och red, red berra ochd et gick väl bar på slutet. Sjukt stark häst det där men så underbar när man vet vad man ska göra. sen bråttom hem och sen till Gymnasiet. Har väl bestämt mig för att söka dit iallafall men är sugen på john bauer endå. Svårt kallar jag detta!

I helgen ser ut som att man får plugga en del sen så får jag se vad som händer. Ska fan försöka nå något bar betyg nu asså. Sur jag vart idag på svenskan menmen. jag är så stark och bra så jag tittar ner på den där häxan när hon ja något.. Imorgon är det ju sovmorgon och ska åka till ishallen direkt hemmifrån ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0