tvingas att blogga

nej skoja :) fick en klagomål bara..

Skoldagen var helt okej, vart bara så sjukt arg på någon och det tyckte personen var riktigt kul. Kom hem från ridningen för en stund sen, red lisa. Mamma filmade så ska se filmen snart. Var riktigt nöjd med min ridning idag faktiskt! Hade kort nuss möte efter och körde hem mariama också.

Engelska i NP imorgon, så jävla nervös men jama sa att jag skulle tänka posetivt. Engelska är inte min braiga sida alls så får hoppas på det bästa. Sen ska jag nog kolla på elin match på kvällen och hänga med henne. Lördag är det partaj som gäller!

P.S sett min nya header? :)

Kommentarer
Postat av: Oskaaaaaaaaaaaar

hahah fan vad mys med fiest o prylar o prylar...

Tycker a tt du borde lägga upp filmen också! :)

btw, bra blogg!!!! :)

2011-04-07 @ 20:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0