are you leaving me now

Hemma nu! Har varit det en stund. Bloggad einte imorse, vart så stressigt tillslut. Vi åkte här ifrån med 10.09 tåget och var inne vid 11.00 Fick med mig tre saker, visar imorgon då jag har mer tid och ork. Kom hem med elin vid 15.00, vi gjorde en shopping ganska snabbt märkte vi men bra. Hon drog på födelsefest nyss med sin familj. Sitter hemma och ska väl byta om och få något i magen innan jag åker upp till stallet och ska rida. Idag blir det lektion på nya hästen, spännade!

Planer imorgon är det att gå upp i rätt bra tid och plugga som aldrig förr. Måste verkligen, annars blir det stress i skolan och det är skönare att slippa det, smart tjej! Sen har jah och elin planer med andra peeps vad jag vet än. Snart är lovet slut men tur att vi är lediga på måndag också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0