Veckorevyn och tacos

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra dag i regniga stockholm. Spöregnade när jag kom hem till nynäs så det var så så välkomnade.

Började 10.00 imorse och fick gå 16.30 Fick packa packet idag, fixa lite i skåpen, putsa och ta emot ordrar. Helt okej dag. Fick i mig lunch klockan 13.40 så ganska sent så ska göra iordning middag (tacos) snart, fick med mig en veckorevyn från pressbyrån som jag ska läsa. Måste också hoppa in i duschen, håret var rätt fett imorse. Bara för att jag la håret i kroppstvål när jag badade igår och inge shampoo efter..

Men är ensam hemma med hund just nu. Familj drog på träning och lämande mig hemma, men jag ville ju inte följa med. Och vill påpeka så jag kommer ihåg att det är 4e dagen i rad jag har ont i huvudet.

Kommentarer
Postat av: LINA K

SV: Förlåt för jättesent svar, men vill ändå skriva och säga TACK SNÄLLA för din jättefina kommentar! =)

2010-10-19 @ 20:17:29
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: My Beauty Secrets

åh vad got med tacos !

2010-10-20 @ 08:26:07
URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/
Postat av: Anonym

blogga

2010-10-22 @ 08:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0