Sova.skola.plugga.äta.sova.skola.plugga.äta

Stressigt värre! Har ett prov imorgon, 9ans största desutom. Torsdag har jag även också ett prov och dessa dagar är även väldigt långa. Hur kommer jag orka? Fredag har jag också prov. Sedan är helgen helt fullproppad med saker.. Hoppade av dressyrtävlingen, men jag var sjuktaggad efter dagens träning med darco.

Önskar att man kunde hoppa över 9an och börja Gymnasiet eftersom jag vet redan vad jag vill och har mina kunskaper vad jag känner. Bara tiden kan gå fortare, så sjukt jobbigt att gå igenom denna tid och bara vänta en sån långtid. Har haft väldigt många funderingar för detta hela dagen eftersom vi pratade mycket om det i skolan idag. Bloggen kommer ligga låg denna långsamma vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0