PH - monday morning

Hej bloggen!

Sitter och kollar paradise hotel med pappa. Herregud till nya blodninen.. Tillbaks till dagen, började inne i stan klockan 10.00 på rajala pro shop. Var verkligen nervös innan jag gick in i dörren och var lite halvspyfärdig på tågresan dit. Men fick reda på massa saker, fick hålla i en nikon D700 med värsta objektivet till, fick reda på att nikon släpper 2 nya kameror, D7000 och D3100. Slutade 17.00 och pappa kom med bilen utanför och hämtade mig.

Idag fick syster rida och jag ska snart hoppa in i ett varmt bad, sätta på gossip girl med datorn och värma mig. Har frysigt som en död gud sen jag kom hem och har ont i huvudet 3e dagen i rad, Oskönt! Hoppas jag inte håller på att bli sjuk dessa dagar nu med prao och allt. Nu börjar paradiset igen så ska kolla vidare.

Sitter på systers bärbara med no pictures så ni får överleva!

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, planer för kvällen? :)

2010-10-19 @ 15:20:36
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0