om klockan gick segare

så skulle jag vara bäst på allt.. Stressstressstress, så mycket man vill göra mig inte hinner. Plugga, sova, shoppa, blogga, vara kreativ, fotografera på morgonen innan man är tvungen att dra, klä sig syggt, bädda sängen, sova lite mer, hinna med världen. 

Jag gör mitt bästa, men man får alltid nya saker att göra. Skulle jätte gärna sitta här och sätta ihop tusen idér till bloggen, men det finns inge tid i denna värld. Lovar att det blir bättre efter veckans slut. Måste just nu sätta på kaffe till mor, springa ner till kaminen innan elden fylger ut utanför glipan, göra en outfit, städa rummet, ta bort "gamalt" nagellack... Ja ni förstår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0