killar gillar brudar, alla gillar brudar brudar brudar brudar!



En härlig kväll slutade knas. Kom till sjävla festen klockan halv 9, min mobil försvann, vi var väldigt mycket ute, det kom objudet folk, pratade med mycket roligt folk, träffade människor jag inte träffat på länge, jag hittade min mobil på etts tälle där jag letat tusen gånger, Polisen kom, alla fick panik, alla kom ut, tavlor krosades, vissa drog, vissa försvann, vi gick, polisen prtade med oss, vi sa hejdå och gick hem på dessa 3 timmar... Inge vidare kväll men endå rätt roligt folk och bra så länge det varande.

Nu mår jag toppen, städat rummet, kollar The hills och snart blir det gossip girl. Kanske tar och drar ner för att köpa lite gotti innan det börjar. Skulle viljat träna men då missar jag älskade gossip girl. Syster och pappa kom nyss hem, har inte hälsat på dom än så ska snart gå ner. Vi höres, veckan bli en lång sovmorgon och massa inspration ska fyllas i mitt lilla huvud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0