Godmorgon FREDAG

Hej på er! Med stort glädje säger jag att det är sistadagen på praon och sen börjar lovet. Skönaste som fan, men måste endå plugga lite.. Men det översätter vi med roligheter istället. Bokat in en fotografering med syster och holt på måndag, elin ska fota mig någon dag. Jag ska ut och fotografera en tidig solig morgon någon dag. Snacka om att jag fått ny fotoinspration! Har inga speciella saker pågång på lovet men ska försöka göra det så bra som möjligt. Sova ut på morgonen är det första!

Var på friskis igår, fick en gott skratt hela passet. Kommer upp film på Facebook idag tror jag, ni kommer aldrig dö när ni sett det! Ska ta och smörja in mig med hudlotion och fixa till det sista innan jag tar cykeln till tåget. Kanske hinner ladda in ny musik på telefonen :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0