FREdag

Tjatja på er, att ni sitter här och läser min överfula blogg vet jag inte varför, menmen er fel inte mitt..

Har hunnit fixat en ny header, och breddatt bloggen lite mer för att allt skulle få plats. När jag kom hem satt ninen och studsa på golvet, nu är hon jätte sur och vill bara bitas, det ser man på henne. Jagade in henne i bur och gav henne 2 morötter så hoppas snart att damen är på bra humör för ivkäll kommer gästerna.

Har inte varit och kollat några jeans än utan gör det imorgon. Orientering idag gick super, sprang själv i skogen och var lite rädd att det skulle komma lite vildsvin men de kom inga så tur det. Hoppas på ett VG nu då, sämst jag är så ligger man ju på G-nivån. Ska ordna lite på rummet och hemma sen får vi se va som händer ikväll.


Kommentarer
Postat av: c l a u d i a [MODE]

svar. helt klart den bästa låten, jag älskar den!

2010-10-01 @ 18:10:04
URL: http://claudiasgarderob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0