Cheescake!


Najsig bild


Har presis ätit upp en bit cheescake ♥ pappa har kommit in genom dörren och mamma och syster är iväg för att köpa lite täcken. Ikväll ska jag plugga engelska, försöka skicka iväg massa mejl och försöka ta tag på den där kaninen som alltid springer iväg så fort. Imorse var det stress, det var akllt i hela huset hittadeinte mina nycklar som låg i stallet och min cykel var kvar i stallet.

Skolan rullade på verkligen fort, hade ingen musiklektion så hade extra lång lunchrast och satt bara i cafeterian och tog det lugnt. Provet var väldigt enkelt, bara 3 frågor, så det var onödigt med allt pluggande. Imorgn är det engelskaprov men tydligen rätt litet, men ska endå öva extra mycket för att jag vill få ett VG!


Kommentarer
Postat av: Neha

Mums cheesecake:D

2010-10-06 @ 18:50:41
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0