26oktober2010 - Tisdag

Dagen har varit rätt okej. Kom till affären ca 10.00 och gick på lunch rätt sent, vid 15.00 fick jag gå på lunch. Men satte i mig lite middag för en timme sen när jag kom hem endå. Mamma är på möte på jobbet men snart hemma tror jag. Syster och pappa är iväg på träning med hästen. Ska försöka plugga lite SO. Men hade en rätt hemsk natt, inte sovit en blund utan hostat och vaknade inte så jätte skönt. Kanske tar en powernap. Väldigt onödigt inlägg jag vet. Hade inget annat för mig.

Hittade inte mina strumpbuxor igår så måste köpa nya. Kanske köper massor imorgon eftersom jag stannar förmodligen i stan efter praoen imorgon för att shoppa. Det är tanken iallafall. Vill hitta dessa skor från H&M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0