121010

Hej bloggen!

Har haft en kort dag idag. Slutade vid 13.15 och drog direkt till stallet för att fotografera marika och Tea. Man kan säga att Tea inte var på fotograferingshumör idag men jag fick ett par coola bilder inne i stallet. Ska lägga upp dom senare ikväll när jag är klar med mina "sysslor" Ska plugga Matteläxa, fixa lite i rummet. Har för övrigt suttit och funderat på vad jag ska lägga ner alla mina pengar på som jag fick i födelsedagspresent.

Nästa vecka börjar min Prao och jag ska prao på rajala pro shop inne i stan på Herkules gatan. Ska vara där i 2 veckor så det blir mycket pendeltåg för mig. Men får en sovmorgon iallfall. Ska ta tåget 08.37 in mot stan här ifrån som blir en timmes åkande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0