1 oktober

Godmorgonmina söta på mina söta läsare!

Äntligen fredag eller vad säger vi? Först blir det skolan, oritering på gympan så får skjuss av pappa ut. Han stannar hemma för att fixa för mammas fest imorgon tror jag. Hon fyller 40 år, så det ska firas imorgon kväll. Så dag ska jag ner och köpa ett par nya jeans om jag hittar något. Har 2 affärer här i byn så det är svårt att hitta något.

Får ju kanske sluta lite tidigare idag så drar hem först och får se när jag drar mig ner till stan. Måste ha något att ha på min på lördag så bäst att jag hittar något. Nu ska jag sminka mig lite och kolla vidare på Vakna med the voice.

Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg du, följa varandra med bloglovin? :)

2010-10-01 @ 15:33:07
URL: http://fannyochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0