varm choklad

Hej bloggen. Sitter och kollar tv med syster och tänker snart göra en god varm choklad till mig. Mamma var snäll och åkte till hästen, skulle varit jag men har huvudvärk och inte det roligaste. Måste läsa boken som skulle vara klar idag och har mer än hälften kvar (Y)

Efter skolan tog jag tåget in till Krigslida för att träffa mamma där och sedan bilen in till Handen. Hittade ett par kängor som jag funderat på länge men ska köpa ett par stövlar senare när vi kommer hem från thailand. Syster kom vid 16.00 så tog vi nya passfoton. Vart inte den finaste kan man väl säga, vem blir det..

Har inga bilder arr bjuda på som vanligt, min dator är inte startad och tänker inte starta den heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0