det kommer aldrig vara perfekt



min fina underbara klass!


Kan börja med ett förlåt för dålig blogg, fast den är ju min. Veckan har varit full med plugg, och ridning. Har redan satt ihop två inlägg som kommer nästa vecka, mer ska göras! Lagt ihop en outfit för imorgon iallafall, ganska skön dag imorgon. Kom nyss på att jag har sovmorgon också, går upp i tid och duschar. Det var ingen ridning idag, och jag hade utveklingssamtal som gick väldigt bra. Ska börja satsa mer nu innan jul så jag kan komma in på det jag vill och kolla lite gymnasium. Gymnasiemässan 2010 25-2? november!

Marika kom förbi en sväng ikväll och kollade på film när mamma filmat på hennes träning. Vart lite skoj när mamma nyss började filma marken och svarade i telfonen och det vart lite snygg konst på en träplanka. Började prata lite om vårat land Thailand som vi ska åka till i vinter. Hon åker till östkusten vi till västkusten. Kollade lite kläder och bestämde oss för en soltävling när vi kommer hem, Knasigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0