mys i källaren

Hej på er!

Ni som känner mig väl vet att man syster bor nere i källaren, ett rum som är sjukt mysigt. Älskar att vara här nere om man inte är ensam så förstår inte hur hon vågar sova ensam här nere. Själv har man rummet brevid mamma och pappa.. Men ikväll är elin här och sover över, tur att jag inte tagit bort madrassen! Men vi går upp tidigt imorgon och tar mopeden till stallet kvart i 11 då.

Imorgon blir det hopping på darco inför tävlingen på söndag, hoppas att hoppa något högt ca 80-90cm. Elin hänger såklart med och fotar och ska endå ta hand om sin pollepoll. Han heter dublin och en tjock jävel. (elin bad mig skriva det) Sen på kvällen ska jag hitta på något med elin och louise tror jag. Juste, kom hem med ett par leggins, det är det enda! Men ska få mamma att beställa lite sommarkläder till thailand om 45 dagar tydligen :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0