min statistik

Märker direkt om jag inte bloggat för då ligger min statistik lågt. Roligt att se när den bara går upp efter ett inlägg. Skulle vilja skriva av mig men vet inte om vad. Har kollat runt ligger kläder nu ikväll men känner inte för mig att lägga ner pengar på det just nu. På onsdag ska jag till haninge centrum för att ta passfoto så ska passa på att kolla runt lite då.

Imorgon går jag hem efter skolan, tar mig kameran i handen om vädret tillåter. och tar en promenad. Kanske går ner och solar en 20 minutare och kollar lite inne på lindex och tess som är dom enda butikerna här i byn. En ny tråd! Jag måste börja ge gärnet nu i skolan, man kommer ju in på de betyg som man får innan vinter så det gäller att ge gärnet nu. På fredag är det gymnasieveckan och det kommer peppa en lite tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0