Like a G6

Känner mig inte hemma i detta väder, aldrig beredd. Jag hör inte in i detta land. Tål inte kylan, vill bara lägga mig under täcket med en stor godipåse och gömma mig från skolan, funderingar, tankar, kylan, kaoset och allt. Sätta på en film som fortsätter i halvår. Eller bara åka iväg till ett varmare land, där man hör hemma. Där man slippper bry sig över andra, och bara vara sig själv där ingen man känner ser en.

Jag slår vad och lovar att jag lämnar detta land när jag fått mig ur allt med utbildning och skola. Står inte ut med 70 år till med detta samma jävla år. Jag går lös, tappar talförmågan, blir andlös, tappar ögonen och kan inte koncenterar mig mer. Måste vänta 29 dagar till sig blir jag hemmastadd för bara 2 veckor. Sen är det tillbaks igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0