FRIDAY

Godmorgon på er! Jag gick upp alldeles för tidigt kom jag på när jag stod i duschen. Klockan ringde 07.15 och då var det 2 timmar kvar tills jag skulle gå till skolan. Har fördröjt tiden med att sitta här och bara segat. Ätit lite frukost, fixa väskan, fixat en outfit att ha på mig. Skolan kommer på relativt fort idag känner jag på mig. Börjar med matte! Efter skolan ska jag försöka ta mig upp till stallet för att rida hästen. Kanske hinner rida i ridhuset?, hoppas jag!

Helgens planer är NOLL, det får vara en lugn helg med film och vila. Kanske lite plugga, sitta vid datorn. Ska hörs lite med vännerna vad de tänker göra. Elin åker iväg vet jag! Nej men nu ska jag försöka ta mig upp ur soffan och ge mig ut i hemska vädret, cykla eller inte? Det får vi se när jag kommit så långt :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0