en header som ser förjävlig ut

Tjillivippen!

Kom nyss upp på rummet efter en skönstund inne i bastun med hårinpackning, skrubbning och hög musik. Var så otroligt skönt men när jag stod i duschen kände jag att jag inte orkade stå mer. Undrar vad som händer ikväll, mamma har hyrt 3 filmer, elin är ute på torö, syster ska iväg och bada, rebecca ska se bio. Men vi får se vad som händer. Har satt dit en header för tillfälligt. Ni ser vad dålig kvalite det är på den, typiskt!

Har hunnit pluggat lite i morse (på en lördag, fatta vad coolt) Skulle behöva det mer men orkar inte lägga mig i det just nu. Ska ta fram vita ridbyxor och allt också. Eftersom det är tävlingsdags imorgon så blir det inge bloggning. Och sen börjar skolan på måndag = sugig uppdatering men jag ska försöka sätta dit lite tidsinställda!



Kommentarer
Postat av: Erica-fotoblogg

HEJ! jag har nu skaffat en ny blogg och undrar om vi kan följa varandra via bloglovin? :)



om du inte är intresserad så kan kan du bara ignorera den här kommentaren.



2010-11-06 @ 20:22:11
URL: http://ericassss.blogg.se/
Postat av: Lillan

Vilket fint kort på dig!!

2010-11-09 @ 09:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0