Amanda 17 år

Hej bloggen!

Idag har det varit kalas här hemma, syster fyller 17 år så lite släkt kom. Det vart smörgåstårta till rätt och alla mumsade på. Jag fick även ett par örhängen som i efterskotts present. Åkte till stallet vid 15.00 och var där jätte länge. Kände att jag inte hade någon tid att passa och gjorde allt lite lugnt. Gjorde intervaller på utebanan.

Kom nyss ut från duschen och drar mot vildare betesmarker snart! Ni får akta er, bilisterna i nynshamn. Först blir det lite godis i soffan tills rebecca hör av sig. Först ska jag bara få kläder på mig också. Imorgon måste jag plugga och det är Farsag men har inte köpt något till min far tyvär. Avbryter inlägget här, orkar inte sitta här mer :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0