Åh du kanske förlåtit kanske förlåter men du kommer aldrig brinna så igen, min vän

Hej på er. Får inte fram några bokstävar utan suddar bara ut igen. Har kommit hem, fått i mig lite föda och tänkte snart byta om från ridkläder och sätta mig med en koffkaffe. Lyssna på älskade snook låtar och bara koppla av lite. Sätta på något bra på tv och läsa en bra gammal tidning.

Imorgon slutar jag 14.00 har inga planer efter skolan. Kanske går ner på stan med mamma och kollar runt lite. Imorgon åker rebecca till thailand också, kommer sakna den bögen men jag åker ju också iväg snart så då får hon sakna mig extra mycket. Bara 27 dagar kvar nu. Matte provet tog en kvart idag så det gick bra! Inge svårt direkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0