3 november

Primark Camel Shorts, Monki Galaxy Tee, H&M Divided Black Simple Jacket
Dagen dröm outfit!


Godmorgon! Eller ja god förmiddag kanske. Elin och jag gick upp vid 10.20 och åt lite frukost. Nu siter vi vid tvn med syster och funderar på vad vi ska hitta på idag, kanske ni kan hjälpa oss hitta på något. Det regnar inte så vi kan inte direkt gå ut. Vi måste plugga idag så kanske tar fram so'n lite.

Idag börjar jag även mitt nya liv, måste dra upp det på bloggen så jag vet jag vad håller! Ska tänka mer på vad jag äter och träna rätt mycket. Måste bli fit for fight när vi åker till thailand om 58 dagar. Måste hitta några snygga toppar också, kläder och shorts. Ska ta och leta och kanske beställa ikväll då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0