25 Genom eld ack, sundbyberg från och med du 17 år

Shirt From Http://stylebymarina.com, Bag From Http://chapnlle.com, Shoes From Http://jeffreycampbellshoes.com
Fyndigt by frida



Godmorgon på er! Har suttit här i soffan en stund. Elin drog för en stund sen för hon skulle iväg och göra massa saker. Själv sitter jag här med ruffsigt snygghår med syster vid köksbordet som också bloggar säkert. Senare idag ska jag plugga massa matte för jag har prov imorgon. Mån, tis och onsdag består av läsvecka, börjar 08.30 slutar 14.00 underbart! Fredag blir det gymnasiemässan med skolan. Och ätnligen kommer 9c-d tillbaks också.

Igår var en underbar kväll, filmer och bilder kommer! Oskar var otroligt segt och när jag sa att jag gav 5 min till så kom han efter 3. Började 25 och fortsatte och satte Från och med du sist på shemat. Tack för en underbar present marika och tack till sällskapet mamma elin och marika. Vart en bra kväll. Bra platser (nästan) och skön musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0