Stor planerat resten av veckan!

Goddagen! Tänkte börja blogga lite mer men inte onödiga inlägg då.

Kom hem för en stund sen, har varit på herrhammra med en vän som rider där ute. Trevligt ställe och fick möta på Furillo där ute, han som flyttat och allt.

Det är storplanerat resten av veckan.

Torsdag: Skolan till kvart i 4 och sedan stallet. Packa lite och plugga.
Fredag: Skolan, packa och fixa saker. Åker till gotland med 5 båten tror jag.
Lördag: Fota massor och vila ut med lugn och ro. Läsa och plugga en del.
Söndag: Vet inte alls när vi kommer hem, tror vid 20.00 tiden så hinner foto lite på söndag också!


Nu ska jag skriva Musikläxa, hoppas mamma kommer hem snart och hjälpa mig! Imorgon har jag Musikprov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0