Riktigt seg och trött!


Bjuder på en gammal bild från bärbara datorn!

Vet inte ens vad jag ska skriva :P Men slutade en timme tidigare idag. Elin och jag gick hem till mig och väntade en timme på mamma så hon kunde köra oss till stallet. Det var hoppning idag och allt gick super! Förutom att det har bott en råtta i våran foderlåde så allt luktar råtta där i och mina händer stinker efter att jag tvättat 3000 ggr!

Imorgon är det fredag och ska dela den med elin! Vi ska hitta på något att göra och så.

Nu blir det duschen och ska plugga lite nog.

Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas att du haft en bra dag :)

2010-03-18 @ 21:47:22
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0