Fredag - lite planering

Idag är det fredag, ska bara sitta hemma och vila och ta't lugnt lixom. Hoppas mamma & syster kommer hem med lite godis iallafall. Jag som skulle ha godislöfte (a)

Imorgon så ska jag åka på pay & jump med marika. Hon ska hoppa lite :P åker med som skötare kan man säga. Hon hämtar upp mig ca halv 10 här hos mig. Då har redan resten av familjen åkt i väg på en annan tävling.

Min helg ser väldigt lugn ut, ska fota lite eller måste! Och sen får vi se vad som händer.
Veckan ser rätt vanlig ut, måste börja kämpa lite med betygen osv. Bättra på dom lite. Tisdag är lite annorlundare iallafall. Har volleyboll-turnering mot alla 8:or i nynäshamn och sen efter det blir det matte i 1 timme och slutar 13.30.


Hoppas på att mamma kommer hem snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0