Bloggen ska få ny fräsh start!

Har bestämt mig, Tar en bloggpaus för att planera en framtid för min blogg kan man säga. Just nu ser framtiden inte så ljus ut men det ska den! Den ska få ny uppfräshning med nya bilder och ny design när jag är tillbaka. Om en vecka!

Denna vecka som kommer gå kommer jag ha fått fota nya fina sommarbilder, flyttat över tillgotland för 2 veckors boende med sol bad och bara umgås. Det ska hinnas packa massor av saker osv.

Imorgon blir det super väder och kanske drar vi ut med båten?.. :)


UPDATE: Vi stannar bara över någon vecka och lite till och tar inte med mig datan med photoshop i så får bli mer uppdatring när jag kommer hem om ca 1 vecka!

Kommentarer
Postat av: CISSI

SV Det står i inlägget att jag inte hade fixat håret nått, det är mitt naturliga.

2010-06-22 @ 14:52:16
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0