Tisdag 20/7

Godmorgon. Idag bär det av till Gustavsberg till kusinerna. Kanske det blir en fika i hamnen eller bara sita ute i deras trädgård och gulla med kusinen. Lite tråkigare väder idag men det gör mig inget alls. Lite skönt att det är kallare.

Imorse när jag kollade in mejlen hade jag fått mejl från min farbror som bor på gotland, i mejlet fanns denna länk, Lite sjuk! visste inget men det är iallfall min syster och hennes vän petra som åkte över till gotland för en vecka sedan nästan. På andra bilden ser ni min efterlängtade kamera. Den där epan är sjuk cool också (Y)

Nu blir det dushen en snabbis och sedan får vi se, kanske sätter mig här igen :)!

Bildlöst inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0