Finns ingen tid till bloggen just nu

Hejsan, känns att jag inte har någon tid alls till at blogga längre. Visst jag gör det för min skull men jag vill endå förtsätta blogga även fast jag har dåligt med tid för jag vill skriva av mig.

Har massor av saker att berätta, men det kommer i andra inlägg som jag fösöker förbereda samtidigt som jag måste göra massa andra saker utanför bloggen. Och det är så tråkigt att inte kunna blogga när man inte har några bilder att lägga ut. Har massor av bilder att visa men vill inte att de kommer ut i ett av dessa inläg utan det blir 2 olika kategorier i ett inlägg.


Inge mer inlägg idag, utan försöker fylla på "förrådet" lite. Nu blir det lite stress. Ska plocka ihop ridkläderna och utrustningen, plocka undan på rummet. Och göra andra behövliga saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0