if i had you

Hej alla söta läsare!

Sitter hemma nu och har super tråkigt, har inget alls att göra. Pallar inte göra något stort, som att jobba i Photoshop eller något likande. Fööör trött helt enkelt. Även så hade jag sovmorgon imorse men det går ju inte att sova ut riktigt. Det ska göras imorgon!  Varit med Rebecca idag iallfall. Vi drog ner på stan en stund efter skolan med mammi. Kollade in Kenzas snygga jacka men den var inte så snygg endå (tyvär) Men fick med mig en foudation som var kanske lite för mörk endå.. och en ny skolpenna!

Imorgon ska jag försöka plugga lite faktiskt, städa rummet ink damma av, damnsuga osv. Rebecca ska få sina ringar hon glömde här också. jag ska försöka fixa en ny header och lite nya inlägg. Kanske starta en Ridbloggsidanom? :)   Någon som märk att det är superkallt ute ?!? Jag och rebecca hade lust att sätta på vinterjackorna ikväll när vi drog ut med moppen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0