FFF fit for fight!

Goddagens! Har prisis fixat klart mig och dunkar musik på rummet, det behövs städas här ser jag! Stativet stor på högsta punkt, kamerorna ligger framme, gammlat colaglas står på skrivbordet osv osv.

Tror rebecca kommer hit snart, min syster ska färga hennes hår. Och sedan ska jag åka till stllet idag för det är lektion som vanligt. Ska verkligen börja kämpa med min sits nu, känns som den verkligen behövs bättras och hela jag har ett mål att gå fram i min ridning denna termin! Ganska ska starta en ridblogg för att skriva ner allt där? Vad tycker ni?

Orkar inte sitta här hela dagen, så vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har så mycket hår gått bort från sig där fram??

2010-08-12 @ 19:24:52
Postat av: syrään

B.L.O.G.G.A !

2010-08-13 @ 19:46:24
URL: http://alittleworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0