Äntligen!

Äntligen sitter jag i mitt älskade rum, som alltid står löven och susar av vinden som drive rin genom fönstret. Kläderna ligge rpå sängen och kameraväskanligger på marken. Byrån är nyfixad och usb-saldd lådan står brevid mig. Sex and the city låtar rullar på min spotyfiy. Kanske jag jag bli poet eller något?

Har laddat in massa bilder från vi var på gotland, och kläder jag köpt. Fast märke att mina tröjor inte är fotade och de ligger i tvätten så dom får vänta. Idag skulle jag in på UNG08 med elin men vi ställde in det för ingen av oss pallade oss dit och var inte så speciellt taggade att dra in. Får vi en datordag hemma, ska göra en ansiksmask också. Skulle behöva städa rummet kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0