29 augusti 2010

Hejsan! Drog ut igår så det vart inge mer uppdatering eller något. Var med Rebecca hela dagen, på kvällen drog vi ut med mopeden men det var helt dött ute i lilla nynäshamn. Träffade på Mimmi och anton och några i klassen. Fast det va lite drama senare på kvällen också, sjuk!

Ska gå upp på rummet nu och sätta på datorn. Måste bädda sängen eftersom jag fick sova i en obäddad säng inatt sköönt! Måste sitta och plugga lite idag och vila ut mig bara. Har en stor skolvecka framför mig!

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-29 @ 15:23:43
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0