Var beredd



Seriöst prat här och nu.

Min blogg ser ut som ett hel*ete och inget händer, Får se vad som händer här näst. Fast pratar med en tjej nu som ska få till min blogg, helt gratis. Hoppas hon fyller mina mål. :P
Hon är super snäll och ska fixa header också. Sen ska jag skriva planering osv. Vill försöka sätta fotograferingen lite mer frafmör och planera det. Men inga vill ställa upp och hjälpa mig men hoppas på att bar något stort någon dag :p (EGO)
Och idag så flyttades min nya soffa ut och ner till syster. Bestämde mig för att inte ha den så har ett ganska tomt rum just nu, men snart flyttas en säng in hit.

Men sen så hoppas jag på att få det riktigt bra nu. En ny start typ :P 


Så var beredd att min blogg kommer se ganska anorlunda nästa gång du kollar in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0