Soffa och tv

Hejsan, jag kom hem vid ca 16.00 tiden, och satt igång med min soffa det var massor av skit på den men nu är den som ny efter en timmes jobb. Ska fota bilder senare. I stan hämtade vi först soffan senare så drog vi till heron city för att kolla data väska till sysers nya data fårn skolan. Hittade ingen på hela kungens kurva elelr något allt. fast där imellan åt vi inne på heron och sen hämtade vi ett stort packet hos våra kompisar elelr vad man ska säga och där i var en platttv till mig ;D Så nu ska jag plocka in datan till tv osv. Mycket på gång :)<3

Kommentarer
Postat av: Veronica

Svar: Jag har mina hästar hemma i eget stall :)

2009-09-06 @ 21:40:33
URL: http://veronicasroka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej, hmm, jag kan kolla om jag hittar inlägget på designadinblogg. Men kan du inte koda, kanske du inte ska ge dig in på det... :P

2009-09-06 @ 22:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0