One time /- mycket text en bild


Blev en redigerad bild på josefine, Gillar svart vit när man ser stora punkter i svart.


Sista inlägget idag och idag är det bara 12 dagar kvart tills jag fyller år, och imorgon en dag närmare. Har massor jag önskar mig, kan dra upp allt sen. Måste skriva ner allt så jag kommer ihåg också :P
Min blogg är säkert klar imorgon, hon hade antadligen inte så mycket tid idag eller det var mycket som måste ändras. Imorgon ska jag nog sitta med matte läxa. Juste provet jag hade idag i matte får jag imorgon ;) Något jag inte sa att jag har värsta utslagen eller något på mitt huvud/panna. Och det ger mig as dåligt humör och det gör piss ont. Ska till skolläkaren imorgon och kolla, hoppas det är bara acne/finnar. Men det gör hemskt ont..



Hoppas ni mår bättre :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0