klarar inte mer

Sitter nere och väntar på mat nu, pappa står i köket och klagar lite wok. Hämtade mina saker förut. har kolla in lite. har plackat undan det nu :) Min farbror kommer till byn ikväll han ska över till fastlandet och göra något.

pappa har inte köpt den där kabeln än, så ingen egen data och det menas inga bilder hoppas han förstår det snart! och är så himla upptagen, men har endå inget att göra, familj gnäller gör det, gör det gör det, han härmade att jag skrev så (så störande) Nä får ta och fixa lite nu ! :)


Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

Sv; Tack så mycket!: D

Det var typ i januari tror jag :)

2009-09-17 @ 20:28:24
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0