Dusch kom till mig!

Usch min dusch, Haha det rimma iallafall :)

Hejsan Bloggen. Sitter hemma nu. Kom hem från stallet för en halvtimme sen, tog han om dompis som var riktigt envis idag på konstigt sätt. Ska planera någon dag med elise då vi ska bada henne innan nästa söndag för då tävlar lilla elise på sötan. (Mycket häst det blev nu)

Annars för min del var jag emd joss efter skolan gjorde typ inget, konsigt? -ja för vi brukar alltid använda kameran. Miss u min älskling :) I skolan har det varit usel dag, är trött och seg i hela kroppen har ont i nacken nu kände jag, Kommer på att där har jag ont hela tiden :/ Får ta min energi och dra mig till dusch och säng snart.

Hoppas ni får bra dagar :)


Inge bra skärpa men det blev en på josefine :)

Kommentarer
Postat av: tessan och ronja

sv: hhaha, jaa! Den klassresan är ngt att aldrig glömma (a)

2009-09-02 @ 22:52:49
URL: http://tessochronjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0