Dålig updatering.

Vet ni att idag är det 19 dagar tills jag fyller år :D!

Thats true, Men hejsan :P Har inte gjort så spec mycket, har bara varit i stallet och fixat med möte osv.
Det är därför för den dåliga uppdateringen. Ska gå och plugga snart och vill somna 22.00 ikväll hällst för jag är så himla trött på morgonen. Tänkte bara uppdatera lite.

Juste på Onsdag har jag värkligen hoppats på att det blir lite modell och poträtt bilder med josefine. Och någon dag måste jag få hinna uppdatera min blogg och fixa den. För en viss tjej som kan hjälpa mig svara inte :/

Imorgon får jag cykla ner till stallet igen för jag ska rida ut på flerren med marika och Totte. men det är klockan 17.00 :)


(Inte redigerad) Gillar hur fölet stegrar med ryggen. riktigt cool bild :)


Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Tack! :D

2009-09-21 @ 20:00:36
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: LIENE

sv: hehe, men gott det med ju!

Kul att du fyller år snart:)

2009-09-21 @ 21:45:56
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0