Äntligen en bild - en dag försent


saknat mina bilder? - bells du ska få se bilder någon fin dag :)<3

Jobbbig kväll 3 ord - Orkar inte mer!
usch ahtar skolan. värsta jag vet. Kan vi åka på semester familjen?. Som om vi inet gjorde det i vintras men endå! I evckan blir dte mycke skola som vanligt. Har Matte läxa som ligger i skolan. Redovisning på So som ska redovisas imorgon och alla är typ orliga, så lägg in det över på mig tjejer. Är ganska lugn. Ville bara lära in mig lite så blir det bra. Ska lära mig tänkta positivt. Juste i veckan ska jag beställa reflexskärm ♥ Då blir det mycket foto vid toröstenstrand.


Update: Reflexskärm är beställd och närbilsfilter också :)<3


Kommentarer
Postat av: maddejansson

snygg bild ;)<3

2009-09-15 @ 16:42:25
URL: http://maddejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0