sliten dag

Hej :) sitter i soffan rullad med filt om mig, och har sovkläder på. Dagen började med att rida klockan halv 11 så var i stallet ca 10. Gcik inte så bra.. kan inte rida eller ta lite i tygeln innan jag får ont någonstands, naken armen benen handen och axlarna. Vad är det för fel på mig? :O Aja så kanske inte är med på tävlingen idag för det känns ju inte bra, men skönt att känna att man har en vecka på att vila riktigt nu.

När jag kom hem från stallet klev jag in i duschen och la mig i sängen och sov till 15.00 tror jag. Mitt hår är jätte slitet och hela jag är sliten. så jag ska ta och göra en hårinpackning senare.

Men ska fortsätta att kolla tv nu :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0