Bra känsla

Hejsan, förlåt för dålig uppdatering. Ibland är det skönt att inte tänkta på att man har bloggen. För det är jag som styr min blogg!

Har en riktigt bra känsla i mig, allt rullar på och det är snart höst lov nästa vecka. Inga prov inget denna vecka, förutom utvecklingsamtal imorgon. Men det kommer gå as bra! Sen ska man sjunga lite "pengar rullar in som det ska, det går bra nu" Ridningen går i takt om man inte tar upp tävlingen i söndags, utan tänker på nästa söndag istället.

Så imorgon ska jag ta och hålla i min älskade kamera och det blir fotografering på tavlan efter skolan hoppas jag! Snälla vädret var bra! Sedan ska jag försöka skriva ut ite bilder och samla i en mapp tänker jag och bara skriva ut mina bästa genom månaderna. Och min kamera har jag nu haft i 1 år och 11 dagar :D! Glömde säga :P

Sen åker man till gotland om en vecka och hoppas på mycket fotografering!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0