26 oktober


Foto: Jag | Modell: Josefine

Bjuder på mer bilder nu för har ju en massor nu och ska åka iväg och kan inte sitta vid någon dator då så måste bjuda på mycket nu ;D

Fame, var en helt okej film. Inte den bästa, men bra. Åt vid bio salongen (heron city) och sedan kolla vi lite affäerer men inte inget att köpa. Kom hem vid halv 8. Vart i stallet 8 och red lite bara. Kom hem och sitter här :P

Undrar vad jag ska göra efter jag skrivit detta.. Tar nog och kollar tv och stänger ner tv'n. Hörs imorgon.

Imorgons planer: Rida för marika vid 12, sedan köra donna. Hem duscha och sånt. Sen ska jag och mamma till haninge centrum och kolla lite butiker :P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0