Spruta

Hejsan bloggen, hoppas ni har fått en bra dag. Jag har haft en blandning av annorlunda dag kan man säga.

Började med teater i en timme på kulturskolan i byn, sen gick jag på ca 3 lektionen som innehöll inget alls förutom matten (typ prov) sen gick jag tidigare från sv/eng skulle ner på stan och ta sputa. Cykla hem först och lämna väska och cykel.
Gcik ner till sjukhuset med sis och vi tog en spruta för livmoderhalscancer eller vad det heter, tror att vi tog den. Sen skulle hon ner och kolla data väska på expert, och sen solade vi en stund också :) That was my day!

Ikväll ska jag träna till musik läxa, och sen lite matte. Ska ner och hjälpa med maten nu. Menyn står för hamburgare :P

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

jag har varit inne ett tag nu :-)

2009-11-10 @ 19:17:31
URL: http://picoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0